وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ 493
 

تشریح برنامه های روز جهانی قدس/روز قدس؛ فرصتی برای وحدت و همدلی در مقابل اشغالگران صهیونیستی

رمضان شریف با تشریح برنامه های روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ تاکید کرد :قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی مدت‌ها است که رنگ باخته است، آنچه امروز در محیط اشغالگری صهیونیست آشکار است کابوس و هراس ناشی از بی اطلاعی از زمان و مکان اقدام آینده مقاومت اسلامی و جوانان غیر فلسطینی علیه آنها است.

۱۴۰۲/۰۱/۲۲ 511
در چهارمین کنگره بین‌المللی قدس شریف؛

ماهر حمود: یقین داریم اسرائیل از بین رفتنی است

شیخ ماهر حمود، دبیر کل اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی در چهارمین کنگره بین‌المللی قدس شریف با اشاره به مقاومت مردمی در فلسطین گفت: ما یقین داریم اسرائیل از بین رفتنی است و آیات قرآن و احادیث بر این امر صحه می‌گذارند.

۱۴۰۲/۰۱/۲۰ 473
 

همبستگی با مردم فلسطین در کشورهای مختلف از سراسر جهان

صدها نفر از مردم کشورهای جهان در اعتراض به تشدید حملات نظامیان رژیم صهیونیستی و رفتار وحشیانه آنان نسبت به فلسطینیان و نیز هتک حرمت مسجدالاقصی، همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ 813
حجت الاسلام والمسلمین شهریاری:

آزادی قدس شریف در گرو اتحاد هر چه تمام تر جوامع مسلمان علیه استکبار جهانی است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: ملت های مسلمان همواره نسبت به توطئه های دشمنان آگاه بوده اند، در نتیجه اقدامات آنان باعث اتحاد هر چه تمام تر جوامع مسلمان علیه استکبار جهانی می شود و در نهایت ادامه این مبارزات به آزادی قدس شریف و اراضی فلسطینیان می‌انجامد.

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ 744
 

سید حسن نصرالله: سخنان مقام معظم رهبری بر حمایت قاطعانه از مقاومت فلسطین دلالت دارد

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان گفت: سخنان امروز مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، بر تعهد قطعی ایران بر حمایت از فلسطین و نیروهای مقاومت در منطقه دلالت دارد.

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ 804
دبیرکل مجمع تقریب در سومین کنگره بین المللی قدس شریف:

دفاع از مظلوم یک حکم عقلی و شرعی برای ماست

سومین کنگره بین المللی قدس شریف، به همت معاونت امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور تنی چند از شخصیت های برجسته کشوری و بین المللی و با مشارکت دستگاه های مختلف روز چهارشنبه در محل لانه جاسوسی برگزار شد.

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ 899
 

همایش قدس محور وحدت ادیان و مذاهب برگزار می شود

همایش قدس محور وحدت ادیان ومذاهب به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در روز شنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ 729
معاون وزیر خارجه:

روز قدس روز جوشش رهایی از استکبار است

معاون وزیر امور خارجه اظهار داشت: در راستای ابتکار امام راحل، روز قدس به عنوان سمبل اتحاد میان ملل اسلامی در سراسر دنیا معنی شده است و همه فارغ از دین و نژاد برای مبارزه با اشغالگری رژیم منحوس صهیونیستی برخاسته اند.

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ 670
در حاشیه همایش بین المللی «قدس شریف، محور وحدت امت اسلامی»:

آیین رونمایی از کتاب "بحر تا نهر" برگزار شد

مراسم رونمایی از کتاب "بحر تا نهر" که توسط پژوهشگاه مطالعات تقریبی تهیه شده است، عصر امروز در همایش بین المللی «قدس شریف، محور وحدت امت اسلامی» برگزار شد.

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ 729
 

قدردانی دبیرکل مجمع تقریب از سفیر سابق فلسطین در ایران

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب عصر سه شنبه در حاشیه همایش بین المللی قدس شریف محور وحدت امت اسلامی از تلاشهای صلاح الزواوی سفیر سابق فلسطین در ایران قدردانی کرد.

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ 592
آیت الله اختری:

تاکید بر انعکاس رسانه ای خوب مبارزات مردم فلسطین/پارلمان ها و دانشگاه های اسلامی برای حمایت از فلسطین به میدان بیایند

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به بیان راهکارهایی که می‌توان برای مقابله علیه اسرائیل انجام داد، پرداخت و گفت: ...